Wervik.pas

De detailhandel verandert: andere technologieën, impact van sociale media en e-commerce, … Ook de consument verandert: hij koopt en vergelijkt online en is prijsbewuster. Het stadsbestuur van Wervik wil de handelaars op weg helpen naar de winkel van de toekomst en lanceert daarom de Wervik.pas. 

  • Iedere deelnemende handelszaak krijgt een tablet ter beschikking
  • Via de stadskrant zijn 20.000 Wervik.passen verdeeld aan alle inwoners. Op die manier kunnen ze de stad beleven en kunnen ze elke week in de prijzen vallen.
  • Ook bezoekers en passanten kunnen deze Wervik.pas verkrijgen.
  • Iedere handelszaak kan aan de Wervik.pas een klantenkaart koppelen, waardoor de klanten punten kunnen sparen en verzilveren bij de deelnemende handelszaken. 
  • Sociale media: dagelijks worden de sociale mediakanalen geactiveerd en beheerd
  • Er is een maandelijkse elektronische nieuwsbrief

Met dit pakket wil het stadsbestuur van Wervik de stad(skern) commercieel en intelligent versterken!
Voor de realisatie van dit project krijgt het stadbestuur steun vanuit EFRO (24.000 euro) en Vlaamse cofinanciering (12.000 euro).